A. Okumuş And Z. Temizerler, "Süpermarket Müşterilerinin Mağazaya Olan Bağlılık Derecelerine Göre Pazar Bölümlerinin Tanımlanması ve Bölümler Arasındaki Farklılıkların İncelenmesi," İstanbul Üniversitesi, İşletme İktisadı Enstitüsü, Yönetim Dergisi , vol.17, pp.46-61, 2006
Okumuş, A. And Temizerler, Z. 2006. Süpermarket Müşterilerinin Mağazaya Olan Bağlılık Derecelerine Göre Pazar Bölümlerinin Tanımlanması ve Bölümler Arasındaki Farklılıkların İncelenmesi. İstanbul Üniversitesi, İşletme İktisadı Enstitüsü, Yönetim Dergisi , vol.17 , 46-61.
Okumuş, A., & Temizerler, Z., (2006). Süpermarket Müşterilerinin Mağazaya Olan Bağlılık Derecelerine Göre Pazar Bölümlerinin Tanımlanması ve Bölümler Arasındaki Farklılıkların İncelenmesi. İstanbul Üniversitesi, İşletme İktisadı Enstitüsü, Yönetim Dergisi , vol.17, 46-61.
Okumuş, Abdullah, And Zehra BOZBAY. "Süpermarket Müşterilerinin Mağazaya Olan Bağlılık Derecelerine Göre Pazar Bölümlerinin Tanımlanması ve Bölümler Arasındaki Farklılıkların İncelenmesi," İstanbul Üniversitesi, İşletme İktisadı Enstitüsü, Yönetim Dergisi , vol.17, 46-61, 2006
Okumuş, Abdullah And Temizerler, Zehra. "Süpermarket Müşterilerinin Mağazaya Olan Bağlılık Derecelerine Göre Pazar Bölümlerinin Tanımlanması ve Bölümler Arasındaki Farklılıkların İncelenmesi." İstanbul Üniversitesi, İşletme İktisadı Enstitüsü, Yönetim Dergisi , vol.17, pp.46-61, 2006
Okumuş, A. And Temizerler, Z. (2006) . "Süpermarket Müşterilerinin Mağazaya Olan Bağlılık Derecelerine Göre Pazar Bölümlerinin Tanımlanması ve Bölümler Arasındaki Farklılıkların İncelenmesi." İstanbul Üniversitesi, İşletme İktisadı Enstitüsü, Yönetim Dergisi , vol.17, pp.46-61.
@article{article, author={Abdullah OKUMUŞ And author={Zehra BOZBAY}, title={Süpermarket Müşterilerinin Mağazaya Olan Bağlılık Derecelerine Göre Pazar Bölümlerinin Tanımlanması ve Bölümler Arasındaki Farklılıkların İncelenmesi}, journal={İstanbul Üniversitesi, İşletme İktisadı Enstitüsü, Yönetim Dergisi}, year=2006, pages={46-61} }