S. ÖZTÜRK Et Al. , "Tüketim Değerlerinin Satın Alma Niyeti ve Bağlılık Üzerindeki Rolü: Fırsat Sitelerine Yönelik Bir Araştırma," ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.14, pp.73-88, 2014
ÖZTÜRK, S. Et Al. 2014. Tüketim Değerlerinin Satın Alma Niyeti ve Bağlılık Üzerindeki Rolü: Fırsat Sitelerine Yönelik Bir Araştırma. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.14 , 73-88.
ÖZTÜRK, S., ŞERBETCİ, S., & Gürcan, Ş. N., (2014). Tüketim Değerlerinin Satın Alma Niyeti ve Bağlılık Üzerindeki Rolü: Fırsat Sitelerine Yönelik Bir Araştırma. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.14, 73-88.
ÖZTÜRK, SELEN, Selim ŞERBETCİ, And Şevket Necmettin Gürcan. "Tüketim Değerlerinin Satın Alma Niyeti ve Bağlılık Üzerindeki Rolü: Fırsat Sitelerine Yönelik Bir Araştırma," ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.14, 73-88, 2014
ÖZTÜRK, SELEN Et Al. "Tüketim Değerlerinin Satın Alma Niyeti ve Bağlılık Üzerindeki Rolü: Fırsat Sitelerine Yönelik Bir Araştırma." ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.14, pp.73-88, 2014
ÖZTÜRK, S. ŞERBETCİ, S. And Gürcan, Ş. N. (2014) . "Tüketim Değerlerinin Satın Alma Niyeti ve Bağlılık Üzerindeki Rolü: Fırsat Sitelerine Yönelik Bir Araştırma." ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.14, pp.73-88.
@article{article, author={SELEN ÖZTÜRK Et Al. }, title={Tüketim Değerlerinin Satın Alma Niyeti ve Bağlılık Üzerindeki Rolü: Fırsat Sitelerine Yönelik Bir Araştırma}, journal={ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ}, year=2014, pages={73-88} }