B. Üstünbaş And H. Boztepe Taşkıran, "Kurumsal Çekicilik Algısının Oluşumunda Sponsorluk Faaliyetlerinin Etkisi," Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.2, pp.656-674, 2020
Üstünbaş, B. And Boztepe Taşkıran, H. 2020. Kurumsal Çekicilik Algısının Oluşumunda Sponsorluk Faaliyetlerinin Etkisi. Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.2 , 656-674.
Üstünbaş, B., & Boztepe Taşkıran, H., (2020). Kurumsal Çekicilik Algısının Oluşumunda Sponsorluk Faaliyetlerinin Etkisi. Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.2, 656-674.
Üstünbaş, Birgül, And Hatun BOZTEPE TAŞKIRAN. "Kurumsal Çekicilik Algısının Oluşumunda Sponsorluk Faaliyetlerinin Etkisi," Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.2, 656-674, 2020
Üstünbaş, Birgül And Boztepe Taşkıran, Hatun B. . "Kurumsal Çekicilik Algısının Oluşumunda Sponsorluk Faaliyetlerinin Etkisi." Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.2, pp.656-674, 2020
Üstünbaş, B. And Boztepe Taşkıran, H. (2020) . "Kurumsal Çekicilik Algısının Oluşumunda Sponsorluk Faaliyetlerinin Etkisi." Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.2, pp.656-674.
@article{article, author={Birgül Üstünbaş And author={Hatun BOZTEPE TAŞKIRAN}, title={Kurumsal Çekicilik Algısının Oluşumunda Sponsorluk Faaliyetlerinin Etkisi}, journal={Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2020, pages={656-674} }