B. ACAR ŞEŞEN And A. Karadaş, "Tahmin-gözlem-açıklamaya dayalı laboratuvar etkinliklerinin öğrencilerin kimya dersine ve laboratuvarına karşı tutumlarına etkisi," 2. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Turkey, pp.42, 2011
ACAR ŞEŞEN, B. And Karadaş, A. 2011. Tahmin-gözlem-açıklamaya dayalı laboratuvar etkinliklerinin öğrencilerin kimya dersine ve laboratuvarına karşı tutumlarına etkisi. 2. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (Erzurum, Turkey), 42.
ACAR ŞEŞEN, B., & Karadaş, A., (2011). Tahmin-gözlem-açıklamaya dayalı laboratuvar etkinliklerinin öğrencilerin kimya dersine ve laboratuvarına karşı tutumlarına etkisi . 2. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi (pp.42). Erzurum, Turkey
ACAR ŞEŞEN, Burçin, And Ayfer Karadaş. "Tahmin-gözlem-açıklamaya dayalı laboratuvar etkinliklerinin öğrencilerin kimya dersine ve laboratuvarına karşı tutumlarına etkisi," 2. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Turkey, 2011
ACAR ŞEŞEN, Burçin And Karadaş, Ayfer. "Tahmin-gözlem-açıklamaya dayalı laboratuvar etkinliklerinin öğrencilerin kimya dersine ve laboratuvarına karşı tutumlarına etkisi." 2. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Turkey, pp.42, 2011
ACAR ŞEŞEN, B. And Karadaş, A. (2011) . "Tahmin-gözlem-açıklamaya dayalı laboratuvar etkinliklerinin öğrencilerin kimya dersine ve laboratuvarına karşı tutumlarına etkisi." 2. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Turkey, p.42.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Burçin ŞEŞEN And author={Ayfer Karadaş}, title={Tahmin-gözlem-açıklamaya dayalı laboratuvar etkinliklerinin öğrencilerin kimya dersine ve laboratuvarına karşı tutumlarına etkisi}, congress name={2. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi}, city={Erzurum}, country={Turkey}, year={2011}, pages={42} }