S. KÜÇÜK, "DURUMLU ÖĞRENME YAKLAŞIMINA DAYALI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETİMİ," EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , vol.7, no.2, pp.276-298, 2017
KÜÇÜK, S. 2017. DURUMLU ÖĞRENME YAKLAŞIMINA DAYALI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETİMİ. EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , vol.7, no.2 , 276-298.
KÜÇÜK, S., (2017). DURUMLU ÖĞRENME YAKLAŞIMINA DAYALI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETİMİ. EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , vol.7, no.2, 276-298.
KÜÇÜK, Sevda. "DURUMLU ÖĞRENME YAKLAŞIMINA DAYALI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETİMİ," EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , vol.7, no.2, 276-298, 2017
KÜÇÜK, Sevda. "DURUMLU ÖĞRENME YAKLAŞIMINA DAYALI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETİMİ." EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , vol.7, no.2, pp.276-298, 2017
KÜÇÜK, S. (2017) . "DURUMLU ÖĞRENME YAKLAŞIMINA DAYALI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETİMİ." EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA , vol.7, no.2, pp.276-298.
@article{article, author={Sevda KÜÇÜK}, title={DURUMLU ÖĞRENME YAKLAŞIMINA DAYALI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETİMİ}, journal={EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA}, year=2017, pages={276-298} }