E. YOLCU, "Bir Halkla İlişkiler Yöntemi olarak ürün yerleştirme: Halkla İlişkiler Sektörünün ürün yerleştirme pratiklerine bakışı," İletişim Fakültesi Dergisi , no.20, pp.297-300, 2004
YOLCU, E. 2004. Bir Halkla İlişkiler Yöntemi olarak ürün yerleştirme: Halkla İlişkiler Sektörünün ürün yerleştirme pratiklerine bakışı. İletişim Fakültesi Dergisi , no.20 , 297-300.
YOLCU, E., (2004). Bir Halkla İlişkiler Yöntemi olarak ürün yerleştirme: Halkla İlişkiler Sektörünün ürün yerleştirme pratiklerine bakışı. İletişim Fakültesi Dergisi , no.20, 297-300.
YOLCU, Ergün. "Bir Halkla İlişkiler Yöntemi olarak ürün yerleştirme: Halkla İlişkiler Sektörünün ürün yerleştirme pratiklerine bakışı," İletişim Fakültesi Dergisi , no.20, 297-300, 2004
YOLCU, Ergün. "Bir Halkla İlişkiler Yöntemi olarak ürün yerleştirme: Halkla İlişkiler Sektörünün ürün yerleştirme pratiklerine bakışı." İletişim Fakültesi Dergisi , no.20, pp.297-300, 2004
YOLCU, E. (2004) . "Bir Halkla İlişkiler Yöntemi olarak ürün yerleştirme: Halkla İlişkiler Sektörünün ürün yerleştirme pratiklerine bakışı." İletişim Fakültesi Dergisi , no.20, pp.297-300.
@article{article, author={Ergün YOLCU}, title={Bir Halkla İlişkiler Yöntemi olarak ürün yerleştirme: Halkla İlişkiler Sektörünün ürün yerleştirme pratiklerine bakışı}, journal={İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2004, pages={297-300} }