İ. AKYÜZ. Siyasal Pazarlama: Teorik Bir Çerçeve. İstanbul: Türkmen Kitabevi2015, pp.194
AKYÜZ, İ. 2015. Siyasal Pazarlama: Teorik Bir Çerçeve . Türkmen Kitabevi, İstanbul.
AKYÜZ, İ., (2015). Siyasal Pazarlama: Teorik Bir Çerçeve . İstanbul: Türkmen Kitabevi.
AKYÜZ, İrfan. Siyasal Pazarlama: Teorik Bir Çerçeve . İstanbul: Türkmen Kitabevi, 2015
AKYÜZ, İrfan. Siyasal Pazarlama: Teorik Bir Çerçeve . Türkmen Kitabevi, 2015.
AKYÜZ, İ. (2015) Siyasal Pazarlama: Teorik Bir Çerçeve . 1st edn. İstanbul: Türkmen Kitabevi.
@book{book, author={İrfan AKYÜZ}, title={Siyasal Pazarlama: Teorik Bir Çerçeve}, publisher={Türkmen Kitabevi}, year={2015} }