E. Cengiz And P. Kayıkçı, "Ziyaret Tercihine Göre Alışveriş Merkezlerinin Marka Kişiliği Algı Farklılıklarının İncelenmesi," İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.12, no.1, pp.227-248, 2020
Cengiz, E. And Kayıkçı, P. 2020. Ziyaret Tercihine Göre Alışveriş Merkezlerinin Marka Kişiliği Algı Farklılıklarının İncelenmesi. İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.12, no.1 , 227-248.
Cengiz, E., & Kayıkçı, P., (2020). Ziyaret Tercihine Göre Alışveriş Merkezlerinin Marka Kişiliği Algı Farklılıklarının İncelenmesi. İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.12, no.1, 227-248.
Cengiz, Emrah, And Pınar Kayıkçı. "Ziyaret Tercihine Göre Alışveriş Merkezlerinin Marka Kişiliği Algı Farklılıklarının İncelenmesi," İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.12, no.1, 227-248, 2020
Cengiz, Emrah And Kayıkçı, Pınar. "Ziyaret Tercihine Göre Alışveriş Merkezlerinin Marka Kişiliği Algı Farklılıklarının İncelenmesi." İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.12, no.1, pp.227-248, 2020
Cengiz, E. And Kayıkçı, P. (2020) . "Ziyaret Tercihine Göre Alışveriş Merkezlerinin Marka Kişiliği Algı Farklılıklarının İncelenmesi." İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.12, no.1, pp.227-248.
@article{article, author={Emrah CENGİZ And author={Pınar Kayıkçı}, title={Ziyaret Tercihine Göre Alışveriş Merkezlerinin Marka Kişiliği Algı Farklılıklarının İncelenmesi}, journal={İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ}, year=2020, pages={227-248} }