Ş. DEMİRKOL And V. Koç, "Konaklama işletmelerinde İşgören ve Müşteri İletişiminin Etik Açıdan Değerlendirilmesi," lV. Geleneksel Turizm Paneli , Sakarya, Turkey, pp.85-103, 2005
DEMİRKOL, Ş. And Koç, V. 2005. Konaklama işletmelerinde İşgören ve Müşteri İletişiminin Etik Açıdan Değerlendirilmesi. lV. Geleneksel Turizm Paneli , (Sakarya, Turkey), 85-103.
DEMİRKOL, Ş., & Koç, V., (2005). Konaklama işletmelerinde İşgören ve Müşteri İletişiminin Etik Açıdan Değerlendirilmesi . lV. Geleneksel Turizm Paneli (pp.85-103). Sakarya, Turkey
DEMİRKOL, Şehnaz, And Veli Koç. "Konaklama işletmelerinde İşgören ve Müşteri İletişiminin Etik Açıdan Değerlendirilmesi," lV. Geleneksel Turizm Paneli, Sakarya, Turkey, 2005
DEMİRKOL, Şehnaz And Koç, Veli. "Konaklama işletmelerinde İşgören ve Müşteri İletişiminin Etik Açıdan Değerlendirilmesi." lV. Geleneksel Turizm Paneli , Sakarya, Turkey, pp.85-103, 2005
DEMİRKOL, Ş. And Koç, V. (2005) . "Konaklama işletmelerinde İşgören ve Müşteri İletişiminin Etik Açıdan Değerlendirilmesi." lV. Geleneksel Turizm Paneli , Sakarya, Turkey, pp.85-103.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Şehnaz DEMİRKOL And author={Veli Koç}, title={Konaklama işletmelerinde İşgören ve Müşteri İletişiminin Etik Açıdan Değerlendirilmesi}, congress name={lV. Geleneksel Turizm Paneli}, city={Sakarya}, country={Turkey}, year={2005}, pages={85-103} }