O. GÖKSU, "Sosyal Medyanın Siyasal İletişim Aracı Olarak Kullanımı: Barack Obama'nın 2012 Başkanlık Seçim Kampanyası ile Recep Tayyip Erdoğan'ın 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçim Kampanyasının incelenmesi," In İLETİŞİM ÇALIŞMALARI , İstanbul: Der'in Yayınları, 2015, pp.45-61.
GÖKSU, O. Sosyal Medyanın Siyasal İletişim Aracı Olarak Kullanımı: Barack Obama'nın 2012 Başkanlık Seçim Kampanyası ile Recep Tayyip Erdoğan'ın 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçim Kampanyasının incelenmesi. 2015. In İLETİŞİM ÇALIŞMALARI , Der'in Yayınları, İstanbul, 45-61.
GÖKSU, O., (2015). Sosyal Medyanın Siyasal İletişim Aracı Olarak Kullanımı: Barack Obama'nın 2012 Başkanlık Seçim Kampanyası ile Recep Tayyip Erdoğan'ın 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçim Kampanyasının incelenmesi. İLETİŞİM ÇALIŞMALARI (pp.45-61), İstanbul: Der'in Yayınları.
GÖKSU, Oğuz. "Sosyal Medyanın Siyasal İletişim Aracı Olarak Kullanımı: Barack Obama'nın 2012 Başkanlık Seçim Kampanyası ile Recep Tayyip Erdoğan'ın 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçim Kampanyasının incelenmesi." In İLETİŞİM ÇALIŞMALARI , 45-61. İstanbul: Der'in Yayınları, 2015
GÖKSU, Oğuz. "Sosyal Medyanın Siyasal İletişim Aracı Olarak Kullanımı: Barack Obama'nın 2012 Başkanlık Seçim Kampanyası ile Recep Tayyip Erdoğan'ın 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçim Kampanyasının incelenmesi." İLETİŞİM ÇALIŞMALARI , Der'in Yayınları, 2015, pp.45-61.
GÖKSU, O. (2015) "Sosyal Medyanın Siyasal İletişim Aracı Olarak Kullanımı: Barack Obama'nın 2012 Başkanlık Seçim Kampanyası ile Recep Tayyip Erdoğan'ın 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçim Kampanyasının incelenmesi", İLETİŞİM ÇALIŞMALARI . İstanbul: Der'in Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={Oğuz GÖKSU}, chaptertitle={Sosyal Medyanın Siyasal İletişim Aracı Olarak Kullanımı: Barack Obama'nın 2012 Başkanlık Seçim Kampanyası ile Recep Tayyip Erdoğan'ın 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçim Kampanyasının incelenmesi}, booktitle={ İLETİŞİM ÇALIŞMALARI}, publisher={Der'in Yayınları}, city={İstanbul},year={2015} }