A. ŞAHİN, "Hizmet İşletmelerinde Müşteri Deneyimine İlişkin Kavramsal Bir İnceleme," 2. INTERNATIONAL SIIRT CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES , Siirt, Turkey, pp.4-5, 2022
ŞAHİN, A. 2022. Hizmet İşletmelerinde Müşteri Deneyimine İlişkin Kavramsal Bir İnceleme. 2. INTERNATIONAL SIIRT CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES , (Siirt, Turkey), 4-5.
ŞAHİN, A., (2022). Hizmet İşletmelerinde Müşteri Deneyimine İlişkin Kavramsal Bir İnceleme . 2. INTERNATIONAL SIIRT CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES (pp.4-5). Siirt, Turkey
ŞAHİN, Azize. "Hizmet İşletmelerinde Müşteri Deneyimine İlişkin Kavramsal Bir İnceleme," 2. INTERNATIONAL SIIRT CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Siirt, Turkey, 2022
ŞAHİN, Azize. "Hizmet İşletmelerinde Müşteri Deneyimine İlişkin Kavramsal Bir İnceleme." 2. INTERNATIONAL SIIRT CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES , Siirt, Turkey, pp.4-5, 2022
ŞAHİN, A. (2022) . "Hizmet İşletmelerinde Müşteri Deneyimine İlişkin Kavramsal Bir İnceleme." 2. INTERNATIONAL SIIRT CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES , Siirt, Turkey, pp.4-5.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Azize ŞAHİN}, title={Hizmet İşletmelerinde Müşteri Deneyimine İlişkin Kavramsal Bir İnceleme}, congress name={2. INTERNATIONAL SIIRT CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES}, city={Siirt}, country={Turkey}, year={2022}, pages={4-5} }