A. OKUMUŞ And B. KARÇİGA, "Yapı Market Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Değerlendirmeleri," Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.7, no.2, pp.55-75, 2006
OKUMUŞ, A. And KARÇİGA, B. 2006. Yapı Market Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Değerlendirmeleri. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.7, no.2 , 55-75.
OKUMUŞ, A., & KARÇİGA, B., (2006). Yapı Market Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Değerlendirmeleri. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.7, no.2, 55-75.
OKUMUŞ, ABDULLAH, And Bahar YAŞİN. "Yapı Market Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Değerlendirmeleri," Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.7, no.2, 55-75, 2006
OKUMUŞ, ABDULLAH And KARÇİGA, Bahar. "Yapı Market Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Değerlendirmeleri." Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.7, no.2, pp.55-75, 2006
OKUMUŞ, A. And KARÇİGA, B. (2006) . "Yapı Market Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Değerlendirmeleri." Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi , vol.7, no.2, pp.55-75.
@article{article, author={ABDULLAH OKUMUŞ And author={Bahar YAŞİN}, title={Yapı Market Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Değerlendirmeleri}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi}, year=2006, pages={55-75} }