P. ERASLAN YAYINOĞLU, "Bütünleşik Marka İletişimi; Temeller, Stratejiler, Uygulamalar ve T- Box Örneği," İleti-ş-im , no.5, pp.125-155, 2006
ERASLAN YAYINOĞLU, P. 2006. Bütünleşik Marka İletişimi; Temeller, Stratejiler, Uygulamalar ve T- Box Örneği. İleti-ş-im , no.5 , 125-155.
ERASLAN YAYINOĞLU, P., (2006). Bütünleşik Marka İletişimi; Temeller, Stratejiler, Uygulamalar ve T- Box Örneği. İleti-ş-im , no.5, 125-155.
ERASLAN YAYINOĞLU, Pınar. "Bütünleşik Marka İletişimi; Temeller, Stratejiler, Uygulamalar ve T- Box Örneği," İleti-ş-im , no.5, 125-155, 2006
ERASLAN YAYINOĞLU, Pınar E. . "Bütünleşik Marka İletişimi; Temeller, Stratejiler, Uygulamalar ve T- Box Örneği." İleti-ş-im , no.5, pp.125-155, 2006
ERASLAN YAYINOĞLU, P. (2006) . "Bütünleşik Marka İletişimi; Temeller, Stratejiler, Uygulamalar ve T- Box Örneği." İleti-ş-im , no.5, pp.125-155.
@article{article, author={Pınar ERASLAN YAYINOĞLU}, title={Bütünleşik Marka İletişimi; Temeller, Stratejiler, Uygulamalar ve T- Box Örneği}, journal={İleti-ş-im}, year=2006, pages={125-155} }