E. TARCAN. Hizmet Yönetiminde Kalite ve Müşteri Tatmini Ölçümü. İstanbul: İstanbul Üniversitesi Basımevi Müdürlüğü2001, pp.203
TARCAN, E. 2001. Hizmet Yönetiminde Kalite ve Müşteri Tatmini Ölçümü . İstanbul Üniversitesi Basımevi Müdürlüğü, İstanbul.
TARCAN, E., (2001). Hizmet Yönetiminde Kalite ve Müşteri Tatmini Ölçümü . İstanbul: İstanbul Üniversitesi Basımevi Müdürlüğü.
TARCAN, ERTUĞRUL. Hizmet Yönetiminde Kalite ve Müşteri Tatmini Ölçümü . İstanbul: İstanbul Üniversitesi Basımevi Müdürlüğü, 2001
TARCAN, ERTUĞRUL. Hizmet Yönetiminde Kalite ve Müşteri Tatmini Ölçümü . İstanbul Üniversitesi Basımevi Müdürlüğü, 2001.
TARCAN, E. (2001) Hizmet Yönetiminde Kalite ve Müşteri Tatmini Ölçümü . 1st edn. İstanbul: İstanbul Üniversitesi Basımevi Müdürlüğü.
@book{book, author={ERTUĞRUL TARCAN}, title={Hizmet Yönetiminde Kalite ve Müşteri Tatmini Ölçümü}, publisher={İstanbul Üniversitesi Basımevi Müdürlüğü}, year={2001} }