S. Öztürk And A. Okumuş, "PRODUCT PLACEMENT AS A MARKETING COMMUNICATION TOOL: A CONCEPTUAL FRAMEWORK," Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , vol.25, pp.96-119, 2014
Öztürk, S. And Okumuş, A. 2014. PRODUCT PLACEMENT AS A MARKETING COMMUNICATION TOOL: A CONCEPTUAL FRAMEWORK. Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , vol.25 , 96-119.
Öztürk, S., & Okumuş, A., (2014). PRODUCT PLACEMENT AS A MARKETING COMMUNICATION TOOL: A CONCEPTUAL FRAMEWORK. Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , vol.25, 96-119.
Öztürk, Selen, And Abdullah OKUMUŞ. "PRODUCT PLACEMENT AS A MARKETING COMMUNICATION TOOL: A CONCEPTUAL FRAMEWORK," Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , vol.25, 96-119, 2014
Öztürk, Selen And Okumuş, Abdullah. "PRODUCT PLACEMENT AS A MARKETING COMMUNICATION TOOL: A CONCEPTUAL FRAMEWORK." Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , vol.25, pp.96-119, 2014
Öztürk, S. And Okumuş, A. (2014) . "PRODUCT PLACEMENT AS A MARKETING COMMUNICATION TOOL: A CONCEPTUAL FRAMEWORK." Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü , vol.25, pp.96-119.
@article{article, author={Selen ÖZTÜRK And author={Abdullah OKUMUŞ}, title={PRODUCT PLACEMENT AS A MARKETING COMMUNICATION TOOL: A CONCEPTUAL FRAMEWORK}, journal={Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü}, year=2014, pages={96-119} }