S. EMİR, "Sosyal Bilgiler Öğretiminde programlandırılmış öğretimin derse karşı tutuma, erişiye ve kalıcılığa etkisi," AİBÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.4, pp.68-87, 2002
EMİR, S. 2002. Sosyal Bilgiler Öğretiminde programlandırılmış öğretimin derse karşı tutuma, erişiye ve kalıcılığa etkisi. AİBÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.4 , 68-87.
EMİR, S., (2002). Sosyal Bilgiler Öğretiminde programlandırılmış öğretimin derse karşı tutuma, erişiye ve kalıcılığa etkisi. AİBÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.4, 68-87.
EMİR, Serap. "Sosyal Bilgiler Öğretiminde programlandırılmış öğretimin derse karşı tutuma, erişiye ve kalıcılığa etkisi," AİBÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.4, 68-87, 2002
EMİR, Serap. "Sosyal Bilgiler Öğretiminde programlandırılmış öğretimin derse karşı tutuma, erişiye ve kalıcılığa etkisi." AİBÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.4, pp.68-87, 2002
EMİR, S. (2002) . "Sosyal Bilgiler Öğretiminde programlandırılmış öğretimin derse karşı tutuma, erişiye ve kalıcılığa etkisi." AİBÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.4, pp.68-87.
@article{article, author={Serap EMİR}, title={Sosyal Bilgiler Öğretiminde programlandırılmış öğretimin derse karşı tutuma, erişiye ve kalıcılığa etkisi}, journal={AİBÜ Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2002, pages={68-87} }