H. K. KESKİN And M. BAŞTUĞ, "Sosyal Bilgiler Dersi Okuma Çalışmalarında Yönlendirilmiş Okuma-Düşünme Aktivitesinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi," KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ , vol.3, no.2, pp.1-12, 2010
KESKİN, H. K. And BAŞTUĞ, M. 2010. Sosyal Bilgiler Dersi Okuma Çalışmalarında Yönlendirilmiş Okuma-Düşünme Aktivitesinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi. KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ , vol.3, no.2 , 1-12.
KESKİN, H. K., & BAŞTUĞ, M., (2010). Sosyal Bilgiler Dersi Okuma Çalışmalarında Yönlendirilmiş Okuma-Düşünme Aktivitesinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi. KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ , vol.3, no.2, 1-12.
KESKİN, Hasan, And Muhammet BAŞTUĞ. "Sosyal Bilgiler Dersi Okuma Çalışmalarında Yönlendirilmiş Okuma-Düşünme Aktivitesinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi," KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ , vol.3, no.2, 1-12, 2010
KESKİN, Hasan K. And BAŞTUĞ, Muhammet. "Sosyal Bilgiler Dersi Okuma Çalışmalarında Yönlendirilmiş Okuma-Düşünme Aktivitesinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi." KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ , vol.3, no.2, pp.1-12, 2010
KESKİN, H. K. And BAŞTUĞ, M. (2010) . "Sosyal Bilgiler Dersi Okuma Çalışmalarında Yönlendirilmiş Okuma-Düşünme Aktivitesinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi." KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ , vol.3, no.2, pp.1-12.
@article{article, author={Hasan Kağan KESKİN And author={Muhammet BAŞTUĞ}, title={Sosyal Bilgiler Dersi Okuma Çalışmalarında Yönlendirilmiş Okuma-Düşünme Aktivitesinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi}, journal={KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ}, year=2010, pages={1-12} }