Z. ÇETİNKAYA EDİZER, "Türkçe Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına İlişkin Tutumları ile Üst Bilişsel Okuma Stratejilerini Kullanım Düzeyleri Arasındaki İlişki," K.Ü. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.23, no.2, pp.645-658, 2015
ÇETİNKAYA EDİZER, Z. 2015. Türkçe Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına İlişkin Tutumları ile Üst Bilişsel Okuma Stratejilerini Kullanım Düzeyleri Arasındaki İlişki. K.Ü. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.23, no.2 , 645-658.
ÇETİNKAYA EDİZER, Z., (2015). Türkçe Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına İlişkin Tutumları ile Üst Bilişsel Okuma Stratejilerini Kullanım Düzeyleri Arasındaki İlişki. K.Ü. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.23, no.2, 645-658.
ÇETİNKAYA EDİZER, Zeynep. "Türkçe Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına İlişkin Tutumları ile Üst Bilişsel Okuma Stratejilerini Kullanım Düzeyleri Arasındaki İlişki," K.Ü. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.23, no.2, 645-658, 2015
ÇETİNKAYA EDİZER, Zeynep Ç. . "Türkçe Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına İlişkin Tutumları ile Üst Bilişsel Okuma Stratejilerini Kullanım Düzeyleri Arasındaki İlişki." K.Ü. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.23, no.2, pp.645-658, 2015
ÇETİNKAYA EDİZER, Z. (2015) . "Türkçe Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına İlişkin Tutumları ile Üst Bilişsel Okuma Stratejilerini Kullanım Düzeyleri Arasındaki İlişki." K.Ü. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.23, no.2, pp.645-658.
@article{article, author={Zeynep ÇETİNKAYA EDİZER}, title={Türkçe Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına İlişkin Tutumları ile Üst Bilişsel Okuma Stratejilerini Kullanım Düzeyleri Arasındaki İlişki}, journal={K.Ü. Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2015, pages={645-658} }