Atıf Formatları
Tüketim Kültürü Bağlamında Reklam Mesajlarının Dönüşümü
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. ZEYBEK, "Tüketim Kültürü Bağlamında Reklam Mesajlarının Dönüşümü," 3. Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu , Gaziantep, Turkey, pp.275, 2019

ZEYBEK, B. 2019. Tüketim Kültürü Bağlamında Reklam Mesajlarının Dönüşümü. 3. Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu , (Gaziantep, Turkey), 275.

ZEYBEK, B., (2019). Tüketim Kültürü Bağlamında Reklam Mesajlarının Dönüşümü . 3. Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu (pp.275). Gaziantep, Turkey

ZEYBEK, Burcu. "Tüketim Kültürü Bağlamında Reklam Mesajlarının Dönüşümü," 3. Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu, Gaziantep, Turkey, 2019

ZEYBEK, Burcu. "Tüketim Kültürü Bağlamında Reklam Mesajlarının Dönüşümü." 3. Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu , Gaziantep, Turkey, pp.275, 2019

ZEYBEK, B. (2019) . "Tüketim Kültürü Bağlamında Reklam Mesajlarının Dönüşümü." 3. Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu , Gaziantep, Turkey, p.275.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Burcu ZEYBEK}, title={Tüketim Kültürü Bağlamında Reklam Mesajlarının Dönüşümü}, congress name={3. Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu}, city={Gaziantep}, country={Turkey}, year={2019}, pages={275} }