S. SÖYÜK And S. ARSLAN KURTULUŞ, "Şikayet Yönetimi," In SAĞLIK iŞLETMELERİNDE KALİTE YÖNETİMİ , İstanbul: Auzef Yayınları, 2016, pp.286-306.
SÖYÜK, S. And ARSLAN KURTULUŞ, S. Şikayet Yönetimi. 2016. In SAĞLIK iŞLETMELERİNDE KALİTE YÖNETİMİ , Auzef Yayınları, İstanbul, 286-306.
SÖYÜK, S., & ARSLAN KURTULUŞ, S., (2016). Şikayet Yönetimi. SAĞLIK iŞLETMELERİNDE KALİTE YÖNETİMİ (pp.286-306), İstanbul: Auzef Yayınları.
SÖYÜK, Selma, And Sümeyye ARSLAN KURTULUŞ. "Şikayet Yönetimi." In SAĞLIK iŞLETMELERİNDE KALİTE YÖNETİMİ , 286-306. İstanbul: Auzef Yayınları, 2016
SÖYÜK, Selma And ARSLAN KURTULUŞ, Sümeyye A. . "Şikayet Yönetimi." SAĞLIK iŞLETMELERİNDE KALİTE YÖNETİMİ , Auzef Yayınları, 2016, pp.286-306.
SÖYÜK, S. And ARSLAN KURTULUŞ, S. (2016) "Şikayet Yönetimi", SAĞLIK iŞLETMELERİNDE KALİTE YÖNETİMİ . İstanbul: Auzef Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={Selma SÖYÜK And author ={Sümeyye ARSLAN KURTULUŞ}, chaptertitle={Şikayet Yönetimi}, booktitle={ SAĞLIK iŞLETMELERİNDE KALİTE YÖNETİMİ}, publisher={Auzef Yayınları}, city={İstanbul},year={2016} }