T. ERGİN, "“Çocukların Bilişsel Örüntülerinin Tanımlanmasında, Değerlendirilmesinde ve Geliştirilmesinde PASS Teorisi, CAS Bataryası ve PREP Programı”," 8. Rehberlik Sempozyumu , İstanbul, Turkey, pp.1, 2006
ERGİN, T. 2006. “Çocukların Bilişsel Örüntülerinin Tanımlanmasında, Değerlendirilmesinde ve Geliştirilmesinde PASS Teorisi, CAS Bataryası ve PREP Programı”. 8. Rehberlik Sempozyumu , (İstanbul, Turkey), 1.
ERGİN, T., (2006). “Çocukların Bilişsel Örüntülerinin Tanımlanmasında, Değerlendirilmesinde ve Geliştirilmesinde PASS Teorisi, CAS Bataryası ve PREP Programı” . 8. Rehberlik Sempozyumu (pp.1). İstanbul, Turkey
ERGİN, Tamer. "“Çocukların Bilişsel Örüntülerinin Tanımlanmasında, Değerlendirilmesinde ve Geliştirilmesinde PASS Teorisi, CAS Bataryası ve PREP Programı”," 8. Rehberlik Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 2006
ERGİN, Tamer. "“Çocukların Bilişsel Örüntülerinin Tanımlanmasında, Değerlendirilmesinde ve Geliştirilmesinde PASS Teorisi, CAS Bataryası ve PREP Programı”." 8. Rehberlik Sempozyumu , İstanbul, Turkey, pp.1, 2006
ERGİN, T. (2006) . "“Çocukların Bilişsel Örüntülerinin Tanımlanmasında, Değerlendirilmesinde ve Geliştirilmesinde PASS Teorisi, CAS Bataryası ve PREP Programı”." 8. Rehberlik Sempozyumu , İstanbul, Turkey, p.1.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Tamer ERGİN}, title={“Çocukların Bilişsel Örüntülerinin Tanımlanmasında, Değerlendirilmesinde ve Geliştirilmesinde PASS Teorisi, CAS Bataryası ve PREP Programı”}, congress name={8. Rehberlik Sempozyumu}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2006}, pages={1} }