B. Irmak, "Göç Edilen Ülkenin Tanıtıldığı Bir Mecra Olarak Sosyal Medya: ABD'deki Türk Youtuber'lar," In Youtube Türkiye'de Kültür, Siyaset ve Tüketim-1 , Konya: Kriter Yaynevi, 2020, pp.159-189.
Irmak, B. Göç Edilen Ülkenin Tanıtıldığı Bir Mecra Olarak Sosyal Medya: ABD'deki Türk Youtuber'lar. 2020. In Youtube Türkiye'de Kültür, Siyaset ve Tüketim-1 , Kriter Yaynevi, Konya, 159-189.
Irmak, B., (2020). Göç Edilen Ülkenin Tanıtıldığı Bir Mecra Olarak Sosyal Medya: ABD'deki Türk Youtuber'lar. Youtube Türkiye'de Kültür, Siyaset ve Tüketim-1 (pp.159-189), Konya: Kriter Yaynevi.
Irmak, Burak. "Göç Edilen Ülkenin Tanıtıldığı Bir Mecra Olarak Sosyal Medya: ABD'deki Türk Youtuber'lar." In Youtube Türkiye'de Kültür, Siyaset ve Tüketim-1 , 159-189. Konya: Kriter Yaynevi, 2020
Irmak, Burak. "Göç Edilen Ülkenin Tanıtıldığı Bir Mecra Olarak Sosyal Medya: ABD'deki Türk Youtuber'lar." Youtube Türkiye'de Kültür, Siyaset ve Tüketim-1 , Kriter Yaynevi, 2020, pp.159-189.
Irmak, B. (2020) "Göç Edilen Ülkenin Tanıtıldığı Bir Mecra Olarak Sosyal Medya: ABD'deki Türk Youtuber'lar", Youtube Türkiye'de Kültür, Siyaset ve Tüketim-1 . Konya: Kriter Yaynevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Burak IRMAK}, chaptertitle={Göç Edilen Ülkenin Tanıtıldığı Bir Mecra Olarak Sosyal Medya: ABD'deki Türk Youtuber'lar}, booktitle={ Youtube Türkiye'de Kültür, Siyaset ve Tüketim-1}, publisher={Kriter Yaynevi}, city={Konya},year={2020} }