S. MENGÜ, "Siyasal İletişim kanpanyalarında Sosyal Medyanın Kullanımı," In Yeni Medya ve Reklam , İstanbul: Derin Kavram Yayınları, 2015, pp.301-312.
MENGÜ, S. Siyasal İletişim kanpanyalarında Sosyal Medyanın Kullanımı. 2015. In Yeni Medya ve Reklam , Derin Kavram Yayınları, İstanbul, 301-312.
MENGÜ, S., (2015). Siyasal İletişim kanpanyalarında Sosyal Medyanın Kullanımı. Yeni Medya ve Reklam (pp.301-312), İstanbul: Derin Kavram Yayınları.
MENGÜ, Seda. "Siyasal İletişim kanpanyalarında Sosyal Medyanın Kullanımı." In Yeni Medya ve Reklam , 301-312. İstanbul: Derin Kavram Yayınları, 2015
MENGÜ, Seda. "Siyasal İletişim kanpanyalarında Sosyal Medyanın Kullanımı." Yeni Medya ve Reklam , Derin Kavram Yayınları, 2015, pp.301-312.
MENGÜ, S. (2015) "Siyasal İletişim kanpanyalarında Sosyal Medyanın Kullanımı", Yeni Medya ve Reklam . İstanbul: Derin Kavram Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={Seda MENGÜ}, chaptertitle={Siyasal İletişim kanpanyalarında Sosyal Medyanın Kullanımı}, booktitle={ Yeni Medya ve Reklam}, publisher={Derin Kavram Yayınları}, city={İstanbul},year={2015} }