Y. D. ERTÜRK And T. ERTEM ERAY, "Arama Motorları ve Sosyal Paylaşım Ağları Üzerinden Kullanıcı Tutumlarına Göre İnternet Reklamları," In Yeni Medya ve Reklam , İstanbul: Derin Yayınları, 2015, pp.67-109.
ERTÜRK, Y. D. And ERTEM ERAY, T. Arama Motorları ve Sosyal Paylaşım Ağları Üzerinden Kullanıcı Tutumlarına Göre İnternet Reklamları. 2015. In Yeni Medya ve Reklam , Derin Yayınları, İstanbul, 67-109.
ERTÜRK, Y. D., & ERTEM ERAY, T., (2015). Arama Motorları ve Sosyal Paylaşım Ağları Üzerinden Kullanıcı Tutumlarına Göre İnternet Reklamları. Yeni Medya ve Reklam (pp.67-109), İstanbul: Derin Yayınları.
ERTÜRK, Yıldız, And Tuğçe ERTEM ERAY. "Arama Motorları ve Sosyal Paylaşım Ağları Üzerinden Kullanıcı Tutumlarına Göre İnternet Reklamları." In Yeni Medya ve Reklam , 67-109. İstanbul: Derin Yayınları, 2015
ERTÜRK, Yıldız D. And ERTEM ERAY, Tuğçe E. . "Arama Motorları ve Sosyal Paylaşım Ağları Üzerinden Kullanıcı Tutumlarına Göre İnternet Reklamları." Yeni Medya ve Reklam , Derin Yayınları, 2015, pp.67-109.
ERTÜRK, Y. D. And ERTEM ERAY, T. (2015) "Arama Motorları ve Sosyal Paylaşım Ağları Üzerinden Kullanıcı Tutumlarına Göre İnternet Reklamları", Yeni Medya ve Reklam . İstanbul: Derin Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={Yıldız Dilek ERTÜRK And author ={Tuğçe ERTEM ERAY}, chaptertitle={Arama Motorları ve Sosyal Paylaşım Ağları Üzerinden Kullanıcı Tutumlarına Göre İnternet Reklamları}, booktitle={ Yeni Medya ve Reklam}, publisher={Derin Yayınları}, city={İstanbul},year={2015} }