Z. Bozbay Et Al. , "Bir Ünlünün Rakip Marka Reklamlarında Yer Almasına Yönelik Tüketici Tutumlarının Belirlenmesi," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.4, pp.1-22, 2020
Bozbay, Z. Et Al. 2020. Bir Ünlünün Rakip Marka Reklamlarında Yer Almasına Yönelik Tüketici Tutumlarının Belirlenmesi. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.4 , 1-22.
Bozbay, Z., Karakuş Başlar, E., Erdoğan, G., & Arghashi, V., (2020). Bir Ünlünün Rakip Marka Reklamlarında Yer Almasına Yönelik Tüketici Tutumlarının Belirlenmesi. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.4, 1-22.
Bozbay, Zehra Et Al. "Bir Ünlünün Rakip Marka Reklamlarında Yer Almasına Yönelik Tüketici Tutumlarının Belirlenmesi," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.4, 1-22, 2020
Bozbay, Zehra Et Al. "Bir Ünlünün Rakip Marka Reklamlarında Yer Almasına Yönelik Tüketici Tutumlarının Belirlenmesi." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.4, pp.1-22, 2020
Bozbay, Z. Et Al. (2020) . "Bir Ünlünün Rakip Marka Reklamlarında Yer Almasına Yönelik Tüketici Tutumlarının Belirlenmesi." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.4, pp.1-22.
@article{article, author={Zehra BOZBAY Et Al. }, title={Bir Ünlünün Rakip Marka Reklamlarında Yer Almasına Yönelik Tüketici Tutumlarının Belirlenmesi}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2020, pages={1-22} }