M. DENİZ, ""Markalı Ürün Tercihlerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi"," SOSYAL SİYASET KONFERANSLARI DERGİSİ , pp.243-268, 2011
DENİZ, M. 2011. "Markalı Ürün Tercihlerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi". SOSYAL SİYASET KONFERANSLARI DERGİSİ , 243-268.
DENİZ, M., (2011). "Markalı Ürün Tercihlerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi". SOSYAL SİYASET KONFERANSLARI DERGİSİ , 243-268.
DENİZ, Müjgan. ""Markalı Ürün Tercihlerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi"," SOSYAL SİYASET KONFERANSLARI DERGİSİ , 243-268, 2011
DENİZ, Müjgan. ""Markalı Ürün Tercihlerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi"." SOSYAL SİYASET KONFERANSLARI DERGİSİ , pp.243-268, 2011
DENİZ, M. (2011) . ""Markalı Ürün Tercihlerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi"." SOSYAL SİYASET KONFERANSLARI DERGİSİ , pp.243-268.
@article{article, author={Müjgan DENİZ}, title={"Markalı Ürün Tercihlerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi"}, journal={SOSYAL SİYASET KONFERANSLARI DERGİSİ}, year=2011, pages={243-268} }