İ. KIZILIRMAK And G. GÜÇLÜ, "Turizm İşletmelerinde Pazarlama Aracı Olarak Sosyal Medyanın Önemi," 13. Geleneksel Turizm Paneli , İstanbul, Turkey, pp.201-207, 2014
KIZILIRMAK, İ. And GÜÇLÜ, G. 2014. Turizm İşletmelerinde Pazarlama Aracı Olarak Sosyal Medyanın Önemi. 13. Geleneksel Turizm Paneli , (İstanbul, Turkey), 201-207.
KIZILIRMAK, İ., & GÜÇLÜ, G., (2014). Turizm İşletmelerinde Pazarlama Aracı Olarak Sosyal Medyanın Önemi . 13. Geleneksel Turizm Paneli (pp.201-207). İstanbul, Turkey
KIZILIRMAK, İsmail, And Gizem GÜÇLÜ. "Turizm İşletmelerinde Pazarlama Aracı Olarak Sosyal Medyanın Önemi," 13. Geleneksel Turizm Paneli, İstanbul, Turkey, 2014
KIZILIRMAK, İsmail And GÜÇLÜ, Gizem. "Turizm İşletmelerinde Pazarlama Aracı Olarak Sosyal Medyanın Önemi." 13. Geleneksel Turizm Paneli , İstanbul, Turkey, pp.201-207, 2014
KIZILIRMAK, İ. And GÜÇLÜ, G. (2014) . "Turizm İşletmelerinde Pazarlama Aracı Olarak Sosyal Medyanın Önemi." 13. Geleneksel Turizm Paneli , İstanbul, Turkey, pp.201-207.
@conferencepaper{conferencepaper, author={İsmail KIZILIRMAK And author={Gizem GÜÇLÜ}, title={Turizm İşletmelerinde Pazarlama Aracı Olarak Sosyal Medyanın Önemi}, congress name={13. Geleneksel Turizm Paneli}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2014}, pages={201-207} }