E. Bayramoğlu Et Al. , "E-Atmosferin Plansız Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisinde Alışveriş Keyfinin Aracılık Rolü: Tüketicilerin Atmosfer Duyarlılıklarına Göre Bir Karşılaştıma," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.2, pp.347-368, 2019
Bayramoğlu, E. Et Al. 2019. E-Atmosferin Plansız Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisinde Alışveriş Keyfinin Aracılık Rolü: Tüketicilerin Atmosfer Duyarlılıklarına Göre Bir Karşılaştıma. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.2 , 347-368.
Bayramoğlu, E., Özata, K. T., Altuna, O., & Arslan, F. M., (2019). E-Atmosferin Plansız Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisinde Alışveriş Keyfinin Aracılık Rolü: Tüketicilerin Atmosfer Duyarlılıklarına Göre Bir Karşılaştıma. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.2, 347-368.
Bayramoğlu, Ece Et Al. "E-Atmosferin Plansız Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisinde Alışveriş Keyfinin Aracılık Rolü: Tüketicilerin Atmosfer Duyarlılıklarına Göre Bir Karşılaştıma," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.2, 347-368, 2019
Bayramoğlu, Ece Et Al. "E-Atmosferin Plansız Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisinde Alışveriş Keyfinin Aracılık Rolü: Tüketicilerin Atmosfer Duyarlılıklarına Göre Bir Karşılaştıma." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.2, pp.347-368, 2019
Bayramoğlu, E. Et Al. (2019) . "E-Atmosferin Plansız Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisinde Alışveriş Keyfinin Aracılık Rolü: Tüketicilerin Atmosfer Duyarlılıklarına Göre Bir Karşılaştıma." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.2, pp.347-368.
@article{article, author={Ece Bayramoğlu Et Al. }, title={E-Atmosferin Plansız Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisinde Alışveriş Keyfinin Aracılık Rolü: Tüketicilerin Atmosfer Duyarlılıklarına Göre Bir Karşılaştıma}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2019, pages={347-368} }