A. ÖZKAN And B. ÖNAY DOĞAN, "Reklamda etik ilkelerin stratejik değeri ve hukuksal denetim yöntemi olarak özdenetimin önemi," In Yeni Medya ve Reklam , İstanbul: Derin Yayınları, 2015, pp.1-22.
ÖZKAN, A. And ÖNAY DOĞAN, B. Reklamda etik ilkelerin stratejik değeri ve hukuksal denetim yöntemi olarak özdenetimin önemi. 2015. In Yeni Medya ve Reklam , Derin Yayınları, İstanbul, 1-22.
ÖZKAN, A., & ÖNAY DOĞAN, B., (2015). Reklamda etik ilkelerin stratejik değeri ve hukuksal denetim yöntemi olarak özdenetimin önemi. Yeni Medya ve Reklam (pp.1-22), İstanbul: Derin Yayınları.
ÖZKAN, Abdullah, And Betül ÖNAY DOĞAN. "Reklamda etik ilkelerin stratejik değeri ve hukuksal denetim yöntemi olarak özdenetimin önemi." In Yeni Medya ve Reklam , 1-22. İstanbul: Derin Yayınları, 2015
ÖZKAN, Abdullah And ÖNAY DOĞAN, Betül Ö. . "Reklamda etik ilkelerin stratejik değeri ve hukuksal denetim yöntemi olarak özdenetimin önemi." Yeni Medya ve Reklam , Derin Yayınları, 2015, pp.1-22.
ÖZKAN, A. And ÖNAY DOĞAN, B. (2015) "Reklamda etik ilkelerin stratejik değeri ve hukuksal denetim yöntemi olarak özdenetimin önemi", Yeni Medya ve Reklam . İstanbul: Derin Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={Abdullah ÖZKAN And author ={Betül ÖNAY DOĞAN}, chaptertitle={Reklamda etik ilkelerin stratejik değeri ve hukuksal denetim yöntemi olarak özdenetimin önemi}, booktitle={ Yeni Medya ve Reklam}, publisher={Derin Yayınları}, city={İstanbul},year={2015} }