T. Talan And S. GÜLSEÇEN, "Evaluation of the students' self-regulation skills and perceived self-efficacy in flipped classroom and blended learning environments Ters-yüz sınıf ve harmanlanmış öğrenmede öğrencilerin öz-düzenleme becerilerinin ve öz-yeterlik algılarının İncelenmesi," Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.9, no.3, pp.563-580, 2018
Talan, T. And GÜLSEÇEN, S. 2018. Evaluation of the students' self-regulation skills and perceived self-efficacy in flipped classroom and blended learning environments Ters-yüz sınıf ve harmanlanmış öğrenmede öğrencilerin öz-düzenleme becerilerinin ve öz-yeterlik algılarının İncelenmesi. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.9, no.3 , 563-580.
Talan, T., & GÜLSEÇEN, S., (2018). Evaluation of the students' self-regulation skills and perceived self-efficacy in flipped classroom and blended learning environments Ters-yüz sınıf ve harmanlanmış öğrenmede öğrencilerin öz-düzenleme becerilerinin ve öz-yeterlik algılarının İncelenmesi. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.9, no.3, 563-580.
Talan, Tarık, And Sevinç GÜLSEÇEN. "Evaluation of the students' self-regulation skills and perceived self-efficacy in flipped classroom and blended learning environments Ters-yüz sınıf ve harmanlanmış öğrenmede öğrencilerin öz-düzenleme becerilerinin ve öz-yeterlik algılarının İncelenmesi," Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.9, no.3, 563-580, 2018
Talan, Tarık And GÜLSEÇEN, Sevinç. "Evaluation of the students' self-regulation skills and perceived self-efficacy in flipped classroom and blended learning environments Ters-yüz sınıf ve harmanlanmış öğrenmede öğrencilerin öz-düzenleme becerilerinin ve öz-yeterlik algılarının İncelenmesi." Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.9, no.3, pp.563-580, 2018
Talan, T. And GÜLSEÇEN, S. (2018) . "Evaluation of the students' self-regulation skills and perceived self-efficacy in flipped classroom and blended learning environments Ters-yüz sınıf ve harmanlanmış öğrenmede öğrencilerin öz-düzenleme becerilerinin ve öz-yeterlik algılarının İncelenmesi." Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.9, no.3, pp.563-580.
@article{article, author={Tarık Talan And author={Sevinç GÜLSEÇEN}, title={Evaluation of the students' self-regulation skills and perceived self-efficacy in flipped classroom and blended learning environments Ters-yüz sınıf ve harmanlanmış öğrenmede öğrencilerin öz-düzenleme becerilerinin ve öz-yeterlik algılarının İncelenmesi}, journal={Turkish Journal of Computer and Mathematics Education}, year=2018, pages={563-580} }