F. A. Namal, "Hastanın Şikayet Hakkı ve Sağlık Hizmetlerinde Şeffaflık Talebi," 2 th Symposium on Medical Ethics and Law with International Participation , İstanbul, Turkey, pp.105-123, 2006
Namal, F. A. 2006. Hastanın Şikayet Hakkı ve Sağlık Hizmetlerinde Şeffaflık Talebi. 2 th Symposium on Medical Ethics and Law with International Participation , (İstanbul, Turkey), 105-123.
Namal, F. A., (2006). Hastanın Şikayet Hakkı ve Sağlık Hizmetlerinde Şeffaflık Talebi . 2 th Symposium on Medical Ethics and Law with International Participation (pp.105-123). İstanbul, Turkey
Namal, Fatma. "Hastanın Şikayet Hakkı ve Sağlık Hizmetlerinde Şeffaflık Talebi," 2 th Symposium on Medical Ethics and Law with International Participation, İstanbul, Turkey, 2006
Namal, Fatma A. . "Hastanın Şikayet Hakkı ve Sağlık Hizmetlerinde Şeffaflık Talebi." 2 th Symposium on Medical Ethics and Law with International Participation , İstanbul, Turkey, pp.105-123, 2006
Namal, F. A. (2006) . "Hastanın Şikayet Hakkı ve Sağlık Hizmetlerinde Şeffaflık Talebi." 2 th Symposium on Medical Ethics and Law with International Participation , İstanbul, Turkey, pp.105-123.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Fatma Arın NAMAL}, title={Hastanın Şikayet Hakkı ve Sağlık Hizmetlerinde Şeffaflık Talebi}, congress name={2 th Symposium on Medical Ethics and Law with International Participation}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2006}, pages={105-123} }