A. ŞAHİN, "Hizmet İşletmelerinde Müşteri Deneyimine İlişkin Kavramsal Bir İnceleme," In Tarımda Son Trendleri Tasarlama , Ankara: İksad Yayınevi, 2022, pp.251-266.
ŞAHİN, A. Hizmet İşletmelerinde Müşteri Deneyimine İlişkin Kavramsal Bir İnceleme. 2022. In Tarımda Son Trendleri Tasarlama , İksad Yayınevi, Ankara, 251-266.
ŞAHİN, A., (2022). Hizmet İşletmelerinde Müşteri Deneyimine İlişkin Kavramsal Bir İnceleme. Tarımda Son Trendleri Tasarlama (pp.251-266), Ankara: İksad Yayınevi.
ŞAHİN, Azize. "Hizmet İşletmelerinde Müşteri Deneyimine İlişkin Kavramsal Bir İnceleme." In Tarımda Son Trendleri Tasarlama , 251-266. Ankara: İksad Yayınevi, 2022
ŞAHİN, Azize. "Hizmet İşletmelerinde Müşteri Deneyimine İlişkin Kavramsal Bir İnceleme." Tarımda Son Trendleri Tasarlama , İksad Yayınevi, 2022, pp.251-266.
ŞAHİN, A. (2022) "Hizmet İşletmelerinde Müşteri Deneyimine İlişkin Kavramsal Bir İnceleme", Tarımda Son Trendleri Tasarlama . Ankara: İksad Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Azize ŞAHİN}, chaptertitle={Hizmet İşletmelerinde Müşteri Deneyimine İlişkin Kavramsal Bir İnceleme}, booktitle={ Tarımda Son Trendleri Tasarlama}, publisher={İksad Yayınevi}, city={Ankara},year={2022} }