İ. AKYÜZ, "“Siyasal Pazarlamayı Yararlar ve Eleştiriler Temelinde Anlamak: Bir Literatür Taraması"," İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi , pp.127-143, 2014
AKYÜZ, İ. 2014. “Siyasal Pazarlamayı Yararlar ve Eleştiriler Temelinde Anlamak: Bir Literatür Taraması". İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi , 127-143.
AKYÜZ, İ., (2014). “Siyasal Pazarlamayı Yararlar ve Eleştiriler Temelinde Anlamak: Bir Literatür Taraması". İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi , 127-143.
AKYÜZ, İrfan. "“Siyasal Pazarlamayı Yararlar ve Eleştiriler Temelinde Anlamak: Bir Literatür Taraması"," İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi , 127-143, 2014
AKYÜZ, İrfan. "“Siyasal Pazarlamayı Yararlar ve Eleştiriler Temelinde Anlamak: Bir Literatür Taraması"." İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi , pp.127-143, 2014
AKYÜZ, İ. (2014) . "“Siyasal Pazarlamayı Yararlar ve Eleştiriler Temelinde Anlamak: Bir Literatür Taraması"." İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi , pp.127-143.
@article{article, author={İrfan AKYÜZ}, title={“Siyasal Pazarlamayı Yararlar ve Eleştiriler Temelinde Anlamak: Bir Literatür Taraması"}, journal={İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi}, year=2014, pages={127-143} }