A. Şahin, "Hizmet Liderliğinin Algılanan Kalite, Marka Sadakati ve Marka Değeri Üzerine Etkileri," In Dijital Pazarlama Tüketici Davranışları ve Marka , Çanakkale: HOLLİSTENCE, 2021, pp.45-70.
Şahin, A. Hizmet Liderliğinin Algılanan Kalite, Marka Sadakati ve Marka Değeri Üzerine Etkileri. 2021. In Dijital Pazarlama Tüketici Davranışları ve Marka , HOLLİSTENCE, Çanakkale, 45-70.
Şahin, A., (2021). Hizmet Liderliğinin Algılanan Kalite, Marka Sadakati ve Marka Değeri Üzerine Etkileri. Dijital Pazarlama Tüketici Davranışları ve Marka (pp.45-70), Çanakkale: HOLLİSTENCE.
Şahin, Azize. "Hizmet Liderliğinin Algılanan Kalite, Marka Sadakati ve Marka Değeri Üzerine Etkileri." In Dijital Pazarlama Tüketici Davranışları ve Marka , 45-70. Çanakkale: HOLLİSTENCE, 2021
Şahin, Azize. "Hizmet Liderliğinin Algılanan Kalite, Marka Sadakati ve Marka Değeri Üzerine Etkileri." Dijital Pazarlama Tüketici Davranışları ve Marka , HOLLİSTENCE, 2021, pp.45-70.
Şahin, A. (2021) "Hizmet Liderliğinin Algılanan Kalite, Marka Sadakati ve Marka Değeri Üzerine Etkileri", Dijital Pazarlama Tüketici Davranışları ve Marka . Çanakkale: HOLLİSTENCE.
@bookchapter{bookchapter, author ={Azize ŞAHİN}, chaptertitle={Hizmet Liderliğinin Algılanan Kalite, Marka Sadakati ve Marka Değeri Üzerine Etkileri}, booktitle={ Dijital Pazarlama Tüketici Davranışları ve Marka}, publisher={HOLLİSTENCE}, city={Çanakkale},year={2021} }