A. K. ŞEKERKAYA, "Yerli ve Yabancı Markalı Sigara Kullanan Tüketicilerin Ayırt Edici Özelliklerinin Belirlenmesi," İ.Ü. İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , vol.14, no.45, 2003
ŞEKERKAYA, A. K. 2003. Yerli ve Yabancı Markalı Sigara Kullanan Tüketicilerin Ayırt Edici Özelliklerinin Belirlenmesi. İ.Ü. İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , vol.14, no.45 .
ŞEKERKAYA, A. K., (2003). Yerli ve Yabancı Markalı Sigara Kullanan Tüketicilerin Ayırt Edici Özelliklerinin Belirlenmesi. İ.Ü. İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , vol.14, no.45.
ŞEKERKAYA, Ahmet. "Yerli ve Yabancı Markalı Sigara Kullanan Tüketicilerin Ayırt Edici Özelliklerinin Belirlenmesi," İ.Ü. İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , vol.14, no.45, 2003
ŞEKERKAYA, Ahmet K. . "Yerli ve Yabancı Markalı Sigara Kullanan Tüketicilerin Ayırt Edici Özelliklerinin Belirlenmesi." İ.Ü. İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , vol.14, no.45, 2003
ŞEKERKAYA, A. K. (2003) . "Yerli ve Yabancı Markalı Sigara Kullanan Tüketicilerin Ayırt Edici Özelliklerinin Belirlenmesi." İ.Ü. İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , vol.14, no.45.
@article{article, author={Ahmet Kemal ŞEKERKAYA}, title={Yerli ve Yabancı Markalı Sigara Kullanan Tüketicilerin Ayırt Edici Özelliklerinin Belirlenmesi}, journal={İ.Ü. İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi}, year=2003}