A. ŞAHİN, "Marka Değerinde Marka Müşteri İlişki Kalitesinin Rolü Mobil İletişim Sektöründe Bir Uygulama," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.2, pp.91-109, 2014
ŞAHİN, A. 2014. Marka Değerinde Marka Müşteri İlişki Kalitesinin Rolü Mobil İletişim Sektöründe Bir Uygulama. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.2 , 91-109.
ŞAHİN, A., (2014). Marka Değerinde Marka Müşteri İlişki Kalitesinin Rolü Mobil İletişim Sektöründe Bir Uygulama. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.2, 91-109.
ŞAHİN, Azize. "Marka Değerinde Marka Müşteri İlişki Kalitesinin Rolü Mobil İletişim Sektöründe Bir Uygulama," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.2, 91-109, 2014
ŞAHİN, Azize. "Marka Değerinde Marka Müşteri İlişki Kalitesinin Rolü Mobil İletişim Sektöründe Bir Uygulama." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.2, pp.91-109, 2014
ŞAHİN, A. (2014) . "Marka Değerinde Marka Müşteri İlişki Kalitesinin Rolü Mobil İletişim Sektöründe Bir Uygulama." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.2, pp.91-109.
@article{article, author={Azize ŞAHİN}, title={Marka Değerinde Marka Müşteri İlişki Kalitesinin Rolü Mobil İletişim Sektöründe Bir Uygulama}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2014, pages={91-109} }