F. M. Sarıoğlu And H. Boztepe Taşkıran, "Markaların Duygusal Fayda Sunumlarının Tüketicilerin Marka Tercihine Etkisini Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma," Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , no.20, pp.6-35, 2022
Sarıoğlu, F. M. And Boztepe Taşkıran, H. 2022. Markaların Duygusal Fayda Sunumlarının Tüketicilerin Marka Tercihine Etkisini Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma. Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , no.20 , 6-35.
Sarıoğlu, F. M., & Boztepe Taşkıran, H., (2022). Markaların Duygusal Fayda Sunumlarının Tüketicilerin Marka Tercihine Etkisini Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma. Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , no.20, 6-35.
Sarıoğlu, Fatma, And Hatun BOZTEPE TAŞKIRAN. "Markaların Duygusal Fayda Sunumlarının Tüketicilerin Marka Tercihine Etkisini Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma," Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , no.20, 6-35, 2022
Sarıoğlu, Fatma M. And Boztepe Taşkıran, Hatun B. . "Markaların Duygusal Fayda Sunumlarının Tüketicilerin Marka Tercihine Etkisini Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma." Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , no.20, pp.6-35, 2022
Sarıoğlu, F. M. And Boztepe Taşkıran, H. (2022) . "Markaların Duygusal Fayda Sunumlarının Tüketicilerin Marka Tercihine Etkisini Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma." Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , no.20, pp.6-35.
@article{article, author={Fatma Mahide Sarıoğlu And author={Hatun BOZTEPE TAŞKIRAN}, title={Markaların Duygusal Fayda Sunumlarının Tüketicilerin Marka Tercihine Etkisini Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma}, journal={Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi}, year=2022, pages={6-35} }