A. N. TİMOR. Yaygınlaşan Bir Pazarlama Yöntemi: Modern Alışveriş Merkezleri ve Türkiye’deki Durumu. İstanbul: Çantay Kitabevi2004, pp.155
TİMOR, A. N. 2004. Yaygınlaşan Bir Pazarlama Yöntemi: Modern Alışveriş Merkezleri ve Türkiye’deki Durumu . Çantay Kitabevi, İstanbul.
TİMOR, A. N., (2004). Yaygınlaşan Bir Pazarlama Yöntemi: Modern Alışveriş Merkezleri ve Türkiye’deki Durumu . İstanbul: Çantay Kitabevi.
TİMOR, Ayşe. Yaygınlaşan Bir Pazarlama Yöntemi: Modern Alışveriş Merkezleri ve Türkiye’deki Durumu . İstanbul: Çantay Kitabevi, 2004
TİMOR, Ayşe N. . Yaygınlaşan Bir Pazarlama Yöntemi: Modern Alışveriş Merkezleri ve Türkiye’deki Durumu . Çantay Kitabevi, 2004.
TİMOR, A. N. (2004) Yaygınlaşan Bir Pazarlama Yöntemi: Modern Alışveriş Merkezleri ve Türkiye’deki Durumu . 1st edn. İstanbul: Çantay Kitabevi.
@book{book, author={Ayşe Nur TİMOR}, title={Yaygınlaşan Bir Pazarlama Yöntemi: Modern Alışveriş Merkezleri ve Türkiye’deki Durumu}, publisher={Çantay Kitabevi}, year={2004} }