M. TİMOR, "Müşteri Profili ve Alışveriş Davranışlarını Belirlemede Kümeleme ve Birliktelik Kuralları Analizi: Perakende Sektöründe Bir Uygulama," İ.Ü.İşletme Fakültesi, İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , vol.22, no.68, pp.129-147, 2011
TİMOR, M. 2011. Müşteri Profili ve Alışveriş Davranışlarını Belirlemede Kümeleme ve Birliktelik Kuralları Analizi: Perakende Sektöründe Bir Uygulama. İ.Ü.İşletme Fakültesi, İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , vol.22, no.68 , 129-147.
TİMOR, M., (2011). Müşteri Profili ve Alışveriş Davranışlarını Belirlemede Kümeleme ve Birliktelik Kuralları Analizi: Perakende Sektöründe Bir Uygulama. İ.Ü.İşletme Fakültesi, İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , vol.22, no.68, 129-147.
TİMOR, Mehpare. "Müşteri Profili ve Alışveriş Davranışlarını Belirlemede Kümeleme ve Birliktelik Kuralları Analizi: Perakende Sektöründe Bir Uygulama," İ.Ü.İşletme Fakültesi, İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , vol.22, no.68, 129-147, 2011
TİMOR, Mehpare. "Müşteri Profili ve Alışveriş Davranışlarını Belirlemede Kümeleme ve Birliktelik Kuralları Analizi: Perakende Sektöründe Bir Uygulama." İ.Ü.İşletme Fakültesi, İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , vol.22, no.68, pp.129-147, 2011
TİMOR, M. (2011) . "Müşteri Profili ve Alışveriş Davranışlarını Belirlemede Kümeleme ve Birliktelik Kuralları Analizi: Perakende Sektöründe Bir Uygulama." İ.Ü.İşletme Fakültesi, İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi , vol.22, no.68, pp.129-147.
@article{article, author={Mehpare TİMOR}, title={Müşteri Profili ve Alışveriş Davranışlarını Belirlemede Kümeleme ve Birliktelik Kuralları Analizi: Perakende Sektöründe Bir Uygulama}, journal={İ.Ü.İşletme Fakültesi, İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi}, year=2011, pages={129-147} }