T. BORAN, "Hizmet İçi Eğitimlerin Kurum İçi İletişim Aracı Olarak Kullanımına Yönelik Bir Öneri," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.23, no.3, pp.19-34, 2009
BORAN, T. 2009. Hizmet İçi Eğitimlerin Kurum İçi İletişim Aracı Olarak Kullanımına Yönelik Bir Öneri. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.23, no.3 , 19-34.
BORAN, T., (2009). Hizmet İçi Eğitimlerin Kurum İçi İletişim Aracı Olarak Kullanımına Yönelik Bir Öneri. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.23, no.3, 19-34.
BORAN, Tuğçe. "Hizmet İçi Eğitimlerin Kurum İçi İletişim Aracı Olarak Kullanımına Yönelik Bir Öneri," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.23, no.3, 19-34, 2009
BORAN, Tuğçe. "Hizmet İçi Eğitimlerin Kurum İçi İletişim Aracı Olarak Kullanımına Yönelik Bir Öneri." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.23, no.3, pp.19-34, 2009
BORAN, T. (2009) . "Hizmet İçi Eğitimlerin Kurum İçi İletişim Aracı Olarak Kullanımına Yönelik Bir Öneri." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.23, no.3, pp.19-34.
@article{article, author={Tuğçe BORAN}, title={Hizmet İçi Eğitimlerin Kurum İçi İletişim Aracı Olarak Kullanımına Yönelik Bir Öneri}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2009, pages={19-34} }