T. AKGEYİK Et Al. , "Kamu Hizmetinde Yeni Kalite Anlayışı," Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.3, no.1, pp.1-12, 1997
AKGEYİK, T. Et Al. 1997. Kamu Hizmetinde Yeni Kalite Anlayışı. Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.3, no.1 , 1-12.
AKGEYİK, T., CANAL, J., & AKDOĞAN, İ. C., (1997). Kamu Hizmetinde Yeni Kalite Anlayışı. Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.3, no.1, 1-12.
AKGEYİK, Tekin, Joseph CANAL, And İhsan Caner AKDOĞAN. "Kamu Hizmetinde Yeni Kalite Anlayışı," Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.3, no.1, 1-12, 1997
AKGEYİK, Tekin Et Al. "Kamu Hizmetinde Yeni Kalite Anlayışı." Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.3, no.1, pp.1-12, 1997
AKGEYİK, T. CANAL, J. And AKDOĞAN, İ. C. (1997) . "Kamu Hizmetinde Yeni Kalite Anlayışı." Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.3, no.1, pp.1-12.
@article{article, author={Tekin AKGEYİK Et Al. }, title={Kamu Hizmetinde Yeni Kalite Anlayışı}, journal={Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=1997, pages={1-12} }