S. B. ÇAVUŞOĞLU, "Spor Ürünlerinin Tercih Edilme Nedenleri ve Marka Seçimi," AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology , vol.2, no.3, pp.1-12, 2011
ÇAVUŞOĞLU, S. B. 2011. Spor Ürünlerinin Tercih Edilme Nedenleri ve Marka Seçimi. AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology , vol.2, no.3 , 1-12.
ÇAVUŞOĞLU, S. B., (2011). Spor Ürünlerinin Tercih Edilme Nedenleri ve Marka Seçimi. AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology , vol.2, no.3, 1-12.
ÇAVUŞOĞLU, Selçuk. "Spor Ürünlerinin Tercih Edilme Nedenleri ve Marka Seçimi," AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology , vol.2, no.3, 1-12, 2011
ÇAVUŞOĞLU, Selçuk B. . "Spor Ürünlerinin Tercih Edilme Nedenleri ve Marka Seçimi." AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology , vol.2, no.3, pp.1-12, 2011
ÇAVUŞOĞLU, S. B. (2011) . "Spor Ürünlerinin Tercih Edilme Nedenleri ve Marka Seçimi." AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology , vol.2, no.3, pp.1-12.
@article{article, author={Selçuk Bora ÇAVUŞOĞLU}, title={Spor Ürünlerinin Tercih Edilme Nedenleri ve Marka Seçimi}, journal={AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology}, year=2011, pages={1-12} }