M. Birdal Et Al. , "Tüketici Davranışlarında Statü Kaygısı ve SosyoekonomikBelirleyenleri," DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ , vol.20, no.2, pp.15-29, 2019
Birdal, M. Et Al. 2019. Tüketici Davranışlarında Statü Kaygısı ve SosyoekonomikBelirleyenleri. DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ , vol.20, no.2 , 15-29.
Birdal, M., Acun, S., & Onuk, P., (2019). Tüketici Davranışlarında Statü Kaygısı ve SosyoekonomikBelirleyenleri. DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ , vol.20, no.2, 15-29.
Birdal, Murat, Serdar Acun, And Parla Onuk. "Tüketici Davranışlarında Statü Kaygısı ve SosyoekonomikBelirleyenleri," DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ , vol.20, no.2, 15-29, 2019
Birdal, Murat Et Al. "Tüketici Davranışlarında Statü Kaygısı ve SosyoekonomikBelirleyenleri." DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ , vol.20, no.2, pp.15-29, 2019
Birdal, M. Acun, S. And Onuk, P. (2019) . "Tüketici Davranışlarında Statü Kaygısı ve SosyoekonomikBelirleyenleri." DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ , vol.20, no.2, pp.15-29.
@article{article, author={Murat BİRDAL Et Al. }, title={Tüketici Davranışlarında Statü Kaygısı ve SosyoekonomikBelirleyenleri}, journal={DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ}, year=2019, pages={15-29} }