İ. Atasoy, "Dilbilimsel ve Göstergebilimsel Yaklaşımla Almanca, İtalyanca ve Türkçe Dergi Reklamlarında Çok Katmanlılık Analizi," International Journal of Language Academy (IJLA) , vol.5, no.8, pp.316-330, 2017
Atasoy, İ. 2017. Dilbilimsel ve Göstergebilimsel Yaklaşımla Almanca, İtalyanca ve Türkçe Dergi Reklamlarında Çok Katmanlılık Analizi. International Journal of Language Academy (IJLA) , vol.5, no.8 , 316-330.
Atasoy, İ., (2017). Dilbilimsel ve Göstergebilimsel Yaklaşımla Almanca, İtalyanca ve Türkçe Dergi Reklamlarında Çok Katmanlılık Analizi. International Journal of Language Academy (IJLA) , vol.5, no.8, 316-330.
Atasoy, İrem. "Dilbilimsel ve Göstergebilimsel Yaklaşımla Almanca, İtalyanca ve Türkçe Dergi Reklamlarında Çok Katmanlılık Analizi," International Journal of Language Academy (IJLA) , vol.5, no.8, 316-330, 2017
Atasoy, İrem. "Dilbilimsel ve Göstergebilimsel Yaklaşımla Almanca, İtalyanca ve Türkçe Dergi Reklamlarında Çok Katmanlılık Analizi." International Journal of Language Academy (IJLA) , vol.5, no.8, pp.316-330, 2017
Atasoy, İ. (2017) . "Dilbilimsel ve Göstergebilimsel Yaklaşımla Almanca, İtalyanca ve Türkçe Dergi Reklamlarında Çok Katmanlılık Analizi." International Journal of Language Academy (IJLA) , vol.5, no.8, pp.316-330.
@article{article, author={İrem ATASOY}, title={Dilbilimsel ve Göstergebilimsel Yaklaşımla Almanca, İtalyanca ve Türkçe Dergi Reklamlarında Çok Katmanlılık Analizi}, journal={International Journal of Language Academy (IJLA)}, year=2017, pages={316-330} }