T. ERTEM, "Türkiye'de Halkla İlişkiler Ajanslarında Değerlendirmenin Yeri ve Önemi," Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.6, pp.177-188, 2014
ERTEM, T. 2014. Türkiye'de Halkla İlişkiler Ajanslarında Değerlendirmenin Yeri ve Önemi. Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.6 , 177-188.
ERTEM, T., (2014). Türkiye'de Halkla İlişkiler Ajanslarında Değerlendirmenin Yeri ve Önemi. Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.6, 177-188.
ERTEM, Tuğçe. "Türkiye'de Halkla İlişkiler Ajanslarında Değerlendirmenin Yeri ve Önemi," Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.6, 177-188, 2014
ERTEM, Tuğçe E. . "Türkiye'de Halkla İlişkiler Ajanslarında Değerlendirmenin Yeri ve Önemi." Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.6, pp.177-188, 2014
ERTEM, T. (2014) . "Türkiye'de Halkla İlişkiler Ajanslarında Değerlendirmenin Yeri ve Önemi." Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.6, pp.177-188.
@article{article, author={Tuğçe ERTEM ERAY}, title={Türkiye'de Halkla İlişkiler Ajanslarında Değerlendirmenin Yeri ve Önemi}, journal={Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2014, pages={177-188} }