N. TANDAÇGÜNEŞ, "Yeni Medya ve Oyun Olgusunun Değişen Kültürel İşlevi: Advergaming," In Yeni Medya ve Reklam , İstanbul: Derin, 2015, pp.253-279.
TANDAÇGÜNEŞ, N. Yeni Medya ve Oyun Olgusunun Değişen Kültürel İşlevi: Advergaming. 2015. In Yeni Medya ve Reklam , Derin, İstanbul, 253-279.
TANDAÇGÜNEŞ, N., (2015). Yeni Medya ve Oyun Olgusunun Değişen Kültürel İşlevi: Advergaming. Yeni Medya ve Reklam (pp.253-279), İstanbul: Derin.
TANDAÇGÜNEŞ, Nilnur. "Yeni Medya ve Oyun Olgusunun Değişen Kültürel İşlevi: Advergaming." In Yeni Medya ve Reklam , 253-279. İstanbul: Derin, 2015
TANDAÇGÜNEŞ, Nilnur T. . "Yeni Medya ve Oyun Olgusunun Değişen Kültürel İşlevi: Advergaming." Yeni Medya ve Reklam , Derin, 2015, pp.253-279.
TANDAÇGÜNEŞ, N. (2015) "Yeni Medya ve Oyun Olgusunun Değişen Kültürel İşlevi: Advergaming", Yeni Medya ve Reklam . İstanbul: Derin.
@bookchapter{bookchapter, author ={Nilnur TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN}, chaptertitle={Yeni Medya ve Oyun Olgusunun Değişen Kültürel İşlevi: Advergaming}, booktitle={ Yeni Medya ve Reklam}, publisher={Derin}, city={İstanbul},year={2015} }