A. Okumuş, "Pazarlama Anlayışında Siyasal Pazarlamanın Yeri Ve Pazar Konumlarına Göre Siyasi Partilerin Stratejik Analizi," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.17, pp.157-172, 2007
Okumuş, A. 2007. Pazarlama Anlayışında Siyasal Pazarlamanın Yeri Ve Pazar Konumlarına Göre Siyasi Partilerin Stratejik Analizi. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.17 , 157-172.
Okumuş, A., (2007). Pazarlama Anlayışında Siyasal Pazarlamanın Yeri Ve Pazar Konumlarına Göre Siyasi Partilerin Stratejik Analizi. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.17, 157-172.
Okumuş, Abdullah. "Pazarlama Anlayışında Siyasal Pazarlamanın Yeri Ve Pazar Konumlarına Göre Siyasi Partilerin Stratejik Analizi," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.17, 157-172, 2007
Okumuş, Abdullah. "Pazarlama Anlayışında Siyasal Pazarlamanın Yeri Ve Pazar Konumlarına Göre Siyasi Partilerin Stratejik Analizi." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.17, pp.157-172, 2007
Okumuş, A. (2007) . "Pazarlama Anlayışında Siyasal Pazarlamanın Yeri Ve Pazar Konumlarına Göre Siyasi Partilerin Stratejik Analizi." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.17, pp.157-172.
@article{article, author={Abdullah OKUMUŞ}, title={Pazarlama Anlayışında Siyasal Pazarlamanın Yeri Ve Pazar Konumlarına Göre Siyasi Partilerin Stratejik Analizi}, journal={Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2007, pages={157-172} }