A. ÖZKAN, "Kamu Diplomasisinin toplumlararası ilişki inşa etme gücü ve Türkiye'nin ülke markasının oluşumunda kitle iletişim araçlarının stratejik rolü," International Educational Technology Conference , vol.1, no.1, Boston, United States Of America, pp.928-934, 2017
ÖZKAN, A. 2017. Kamu Diplomasisinin toplumlararası ilişki inşa etme gücü ve Türkiye'nin ülke markasının oluşumunda kitle iletişim araçlarının stratejik rolü. International Educational Technology Conference , (Boston, United States Of America), 928-934.
ÖZKAN, A., (2017). Kamu Diplomasisinin toplumlararası ilişki inşa etme gücü ve Türkiye'nin ülke markasının oluşumunda kitle iletişim araçlarının stratejik rolü . International Educational Technology Conference (pp.928-934). Boston, United States Of America
ÖZKAN, Abdullah. "Kamu Diplomasisinin toplumlararası ilişki inşa etme gücü ve Türkiye'nin ülke markasının oluşumunda kitle iletişim araçlarının stratejik rolü," International Educational Technology Conference, Boston, United States Of America, 2017
ÖZKAN, Abdullah. "Kamu Diplomasisinin toplumlararası ilişki inşa etme gücü ve Türkiye'nin ülke markasının oluşumunda kitle iletişim araçlarının stratejik rolü." International Educational Technology Conference , Boston, United States Of America, pp.928-934, 2017
ÖZKAN, A. (2017) . "Kamu Diplomasisinin toplumlararası ilişki inşa etme gücü ve Türkiye'nin ülke markasının oluşumunda kitle iletişim araçlarının stratejik rolü." International Educational Technology Conference , Boston, United States Of America, pp.928-934.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Abdullah ÖZKAN}, title={Kamu Diplomasisinin toplumlararası ilişki inşa etme gücü ve Türkiye'nin ülke markasının oluşumunda kitle iletişim araçlarının stratejik rolü}, congress name={International Educational Technology Conference}, city={Boston}, country={United States Of America}, year={2017}, pages={928-934} }