C. Yılmaz And Z. ECEVİT SATI, "Müşteri Odaklı Yönetimde Müşteri Sorumluluğu," Dokuz Eylül Üniversitesi II. Ulusal Kalite Sempozyumu, Kalite Kültürünün Oluşmasında Eğitimin Rolü , İzmir, Turkey, pp.124-131, 2003
Yılmaz, C. And ECEVİT SATI, Z. 2003. Müşteri Odaklı Yönetimde Müşteri Sorumluluğu. Dokuz Eylül Üniversitesi II. Ulusal Kalite Sempozyumu, Kalite Kültürünün Oluşmasında Eğitimin Rolü , (İzmir, Turkey), 124-131.
Yılmaz, C., & ECEVİT SATI, Z., (2003). Müşteri Odaklı Yönetimde Müşteri Sorumluluğu . Dokuz Eylül Üniversitesi II. Ulusal Kalite Sempozyumu, Kalite Kültürünün Oluşmasında Eğitimin Rolü (pp.124-131). İzmir, Turkey
Yılmaz, Cengiz, And Zümrüt SATI. "Müşteri Odaklı Yönetimde Müşteri Sorumluluğu," Dokuz Eylül Üniversitesi II. Ulusal Kalite Sempozyumu, Kalite Kültürünün Oluşmasında Eğitimin Rolü, İzmir, Turkey, 2003
Yılmaz, Cengiz And ECEVİT SATI, Zümrüt. "Müşteri Odaklı Yönetimde Müşteri Sorumluluğu." Dokuz Eylül Üniversitesi II. Ulusal Kalite Sempozyumu, Kalite Kültürünün Oluşmasında Eğitimin Rolü , İzmir, Turkey, pp.124-131, 2003
Yılmaz, C. And ECEVİT SATI, Z. (2003) . "Müşteri Odaklı Yönetimde Müşteri Sorumluluğu." Dokuz Eylül Üniversitesi II. Ulusal Kalite Sempozyumu, Kalite Kültürünün Oluşmasında Eğitimin Rolü , İzmir, Turkey, pp.124-131.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Cengiz Yılmaz And author={Zümrüt SATI}, title={Müşteri Odaklı Yönetimde Müşteri Sorumluluğu}, congress name={Dokuz Eylül Üniversitesi II. Ulusal Kalite Sempozyumu, Kalite Kültürünün Oluşmasında Eğitimin Rolü}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2003}, pages={124-131} }