H. A. DEĞERMEN ERENKOL, "Hizmet Kalitesi Ölçümünde Kullanılan SERVQUAL Modelinin Zayıf Olduğu İleri Sürülen Teorik ve Uygulama Yönlerine Yönelik Olarak Yapılan Değerlendirmeler," İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Maliye Araştırma Merkezi Konferansları , no.48, pp.72-86, 2005
DEĞERMEN ERENKOL, H. A. 2005. Hizmet Kalitesi Ölçümünde Kullanılan SERVQUAL Modelinin Zayıf Olduğu İleri Sürülen Teorik ve Uygulama Yönlerine Yönelik Olarak Yapılan Değerlendirmeler. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Maliye Araştırma Merkezi Konferansları , no.48 , 72-86.
DEĞERMEN ERENKOL, H. A., (2005). Hizmet Kalitesi Ölçümünde Kullanılan SERVQUAL Modelinin Zayıf Olduğu İleri Sürülen Teorik ve Uygulama Yönlerine Yönelik Olarak Yapılan Değerlendirmeler. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Maliye Araştırma Merkezi Konferansları , no.48, 72-86.
DEĞERMEN ERENKOL, Hatice. "Hizmet Kalitesi Ölçümünde Kullanılan SERVQUAL Modelinin Zayıf Olduğu İleri Sürülen Teorik ve Uygulama Yönlerine Yönelik Olarak Yapılan Değerlendirmeler," İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Maliye Araştırma Merkezi Konferansları , no.48, 72-86, 2005
DEĞERMEN ERENKOL, Hatice A. . "Hizmet Kalitesi Ölçümünde Kullanılan SERVQUAL Modelinin Zayıf Olduğu İleri Sürülen Teorik ve Uygulama Yönlerine Yönelik Olarak Yapılan Değerlendirmeler." İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Maliye Araştırma Merkezi Konferansları , no.48, pp.72-86, 2005
DEĞERMEN ERENKOL, H. A. (2005) . "Hizmet Kalitesi Ölçümünde Kullanılan SERVQUAL Modelinin Zayıf Olduğu İleri Sürülen Teorik ve Uygulama Yönlerine Yönelik Olarak Yapılan Değerlendirmeler." İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Maliye Araştırma Merkezi Konferansları , no.48, pp.72-86.
@article{article, author={Hatice Anıl DEĞERMEN}, title={Hizmet Kalitesi Ölçümünde Kullanılan SERVQUAL Modelinin Zayıf Olduğu İleri Sürülen Teorik ve Uygulama Yönlerine Yönelik Olarak Yapılan Değerlendirmeler}, journal={İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Maliye Araştırma Merkezi Konferansları}, year=2005, pages={72-86} }